Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
A/A | Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης | Συντονιστής Ομάδας Δράσης | |
---|---|---|---|---|
1 | Η εισαγωγή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών στη διδασκαλία των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών για την βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της συμμετοχής των μαθητών στο μάθημα. | Εισαγωγή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών | ΚΑΛΟΠΕΤΡΗ ΜΑΡΙΑ |
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
A/A | Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης | Συντονιστής Ομάδας Δράσης | |
---|---|---|---|---|
2 | Μετά από συνεχή προσπάθεια και αγώνα η Βιβλιοθήκη του σχολείου έχει αποκτήσει πολλούς τίτλους και αξιόλογο εξοπλισμό . ΄Είναι αναγκαία χρειάζεται προστασία και η ψηφιακή καταγραφή των βιβλίων είναι επιβεβλημένη . Η αξιοποίηση , ο εκσυγχρονισμός λειτουργίας της η προβολή της θα συμβάλλει τα μέγιστα στην λειτουργία του σχολείου και όχι μόνο. | Οργάνωση λειτουργία και ανάδειξη της βιβλιοθήκης του Γυμνασίου | ΒΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
Σχολείο και κοινότητα
A/A | Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης | Συντονιστής Ομάδας Δράσης | |
---|---|---|---|---|
3 | Διάχυση καλών πρακτικών και αντιλήψεων σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος . Συνεργασία με φορείς και ιδιώτες για την ανακύκλωση υλικών . | ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ | ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
A/A | Στόχος Βελτίωσης | Σχέδιο Δράσης | Συντονιστής Ομάδας Δράσης | |
---|---|---|---|---|
4 | Βελτίωση μαθησιακής εμπειρίας σε μια άλλη χώρα. Να βελτιώσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Η Βελτίωση γλωσσικών δεξιοτήτων , επαφή με μια νέα κουλτούρα και πολιτισμό και ανάπτυξη αισθήματος ευρωπαϊκής ταυτότητας
Ενσωμάτωση και εφαρμογή των νέων ικανοτήτων στη διδακτική πρακτική |
Προγράμμα Erasmus «Happy School
KA1 2019-1-EL01-KA101-061222 Μαθησιακή Κινητικότητα εκπαιδευτικών» |
ΜΑΡΙΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ |