«HAPPY TEACHERS FOR HAPPY STUDENTS»

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική κινητικότητα στη Φλωρεντία από 1/11 έως 6/11/2021

Η θετική ψυχολογία μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς , ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον πολύπλοκο ρόλο τους πιο εποικοδομητικά , να καλλιεργήσουν θετική αυτοεικόνα και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα συναισθήματα τους . Όλη αυτή η διαδικασία θα συμβάλλει στη δημιουργία θετικού κλίματος , δημιουργικότητας , έμπνευσης και ψυχικής ανθεκτικότητας όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τους τελικούς αποδέκτες τους μαθητές

Δράση :
Προγράμμα Erasmus «Happy School KA1 2019-1-EL01-KA101-061222 Μαθησιακή Κινητικότητα εκπαιδευτικών»
Άξονας:
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Στόχος  : Βελτίωση μαθησιακής εμπειρίας σε μια άλλη χώρα. Να βελτιώσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Η Βελτίωση γλωσσικών  δεξιοτήτων , επαφή με μια νέα κουλτούρα και πολιτισμό και ανάπτυξη αισθήματος  ευρωπαϊκής ταυτότητας  .  Ενσωμάτωση και εφαρμογή των νέων ικανοτήτων στη διδακτική πρακτική

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: 

Μαρίνου Ειρήνη  και Μπιλλήρη Καλλιόπη (συντονίστριες προγράμματος)  ,  Σαμίου Νομική , Καλογεράκης Βασίλης , Πετρίδη Εύα

 

 

Δεύτερη κινητικότητα προγράμματος Erasmus+ 2019-1-EL01-KA101-061222, Σχολική Εκπαίδευση, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

 

Δουβλίνο :  Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+ 2019-1-EL01-KA101-061222, Σχολική Εκπαίδευση, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η δεύτερη κινητικότητα της παιδαγωγικής ομάδας του σχολείου μας στο Δουβλίνο, Ιρλανδία, 01-08/05/2022.

Στην εν λόγω κινητικότητα συμμετείχαν η κυρία Νομική Σαμίου, υποδιευθύντρια και καθηγήτρια Αγγλικών, η κυρία Ευαγγελία Πετρίδη, φιλόλογος, και η κυρία Ειρήνη Μαρίνου,  φιλόλογος, συντονίστρια του προγράμματος Erasmus+.

Θέμα της επιμόρφωσής μας ήταν «21st Century Skills for Teachers and Students», «Δεξιότητες του 21ου αι. για Εκπαιδευτικούς και Μαθητές». Συγκεκριμένα, ενημερωθήκαμε και εξοικειωθήκαμε στην πράξη με καινούριες διδακτικές προσεγγίσεις και παιδαγωγικές μεθοδολογίες που στηρίζονται στην αξιοποίηση τεχνολογικών εκπαιδευτικών εργαλείων και εφαρμογών, προκειμένου η μάθηση να γίνεται με έναν τρόπο πιο ελκυστικό, αποτελεσματικό, διαδραστικό και μαθητοκεντρικό.

Η επιμόρφωση αυτή ευελπιστούμε ότι θα καταστεί αρωγός στην προσπάθεια αντιμετώπισης των θεμελιωδών αλλαγών στον σύγχρονο τρόπο ζωής και στην απόκτηση της γνώσης μέσω της εκπαίδευσης και των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση). Στόχος της σχολικής μας μονάδας είναι η υιοθέτηση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων: π.χ. ανεστραμμένη και ψηφιακή τάξη, μάθηση που στηρίζεται σε ερευνητικά σχέδια (project-based learning), καθώς καλλιεργούν την κριτική σκέψη, προάγουν τη συνεργατικότητα και ευνοούν τη δημιουργικότητα.

Η κινητικότητά στο Δουβλίνο μάς έδωσε επιπλέον την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με συναδέλφους από την Ισπανία, Γερμανία, Νορβηγία, αλλά και από τα Χανιά της Κρήτης, με τους οποίους ανταλλάξαμε χρήσιμες απόψεις, πρακτικές και εμπειρίες. Τέλος, συνειδητοποιήσαμε στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής μας ταυτότητας τις κοινές αξίες που μας ενώνουν και μας συνδέουν.